tisdag 22 januari 2008

Sunny day

Idag skiner solen i Höganäs och det tackar jag för. Var evigheter sen solen tittade fram och jag känner mig som en vampyr i det starka ljuset, men det vore dumt att klaga. Har precis kommit hem från en skön promenad i det fina vädret. Först körde jag och lämnade bilen till Susanne, sen gick jag hem. Jag gick till och med en liten omväg bara för att det är så skönt ute. Fast lite kallt är det. Hade både mössa, vantar och halsduk.

Ikväll är det "I huvudet på Gynning". Undra om jag ska titta på det. Jag såg det förra veckan. Hon är ju inte lite galen den tjejen alltså! Underhållander var det i alla fall. Och det var väldigt roligt när hon sa "lyssnar på några jävla syrsor som gnäller i en buske" Ordet "syrsor" på skånska är inte att leka med! Det upptäcket vi ju i Thailand, visst älskling? ;)

Nu är det tänkt att jag ska städa lite. Det var i alla fall det som var planen...

- Chokladfabriken har stängt. (Att säga nej till analsex)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar