torsdag 17 januari 2008

If I just lay here

Idag har jag varit ledig. Det är så skönt! Och det bästa av allt; jag är ledig imorgon med! :) Idag sov vi länge, sen körde Andreas till jobbet och jag var bara hemma och slappade. Satte bland annat in foton i album. Senare tog jag bussen till Sandra och vi köpte kinamat och bara slappade i soffan framför tv:n. Det var trevligt! När vi flyttat till Helsingborg blir jag och Sandra nästan grannar! Då kan vi ses typ varje dag om vi vill :) Längtar!!!
Imorgon ska jag och Andreas till Väla och IKEA och kanske fynda lite reavaror :) och säkert drömma och planera inför flytten.
Lördag och Söndag börjar jag 6.30 :( jobbigt att stiga upp så tidigt, men sköt att ha kvällarna hemma i alla fall!
Nu lockar sängen rätt mycket. Natti natti!

I don't quite know how to say how I feel
Those three words are said too much
They're not enough
If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world
Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life
Let's waste time
Chasing cars
Around our heads

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar