onsdag 12 december 2007

Lånelöfte!

Idag vaknade jag 8.30 när Andys väckarklocka ringde. Vi låg kvar till ca 9 och bara mös/myste (vad heter det?) :) Sen var han tvungen att stiga upp och köra iväg till jobbet. Jag var duktig och steg också upp! Somnade inte om. Nej inte kan man sova bort dagarna när man har semester ;)Efter han for har jag varit duktig och tvättat, och nu tänkte jag dra över med dammsugaren. Fullt med grus och skit i hallen, så det behövs! Behövs även diskas... vi ska definitivt ha en diskmaskin när vi flyttat! :p
På tal om flytta; vid 10 damp posten ner i brevinkastet, och bland reklmen fanns även vårt LÅNELÖFE! :) Så nu är det 100% klart! Då var det "bara" att hitta en lägenhet vi kan köpa också ;) Jag längtar super mycket till den dagen vi flyttar in! Det ska bli underbart!

Nä om man skulle ta och dammsuga då.. och sen ta en dusch innan Andy slutar jobba och kommer hit igen.
Det är en bra dag idag! :) Puss på alla fina människor där ute!

Låttips: Bleeding love - Leona Lewis

But something happened for the very first time with you
My heart melted to the ground, found something true
And everyone’s looking round thinking I’m going crazy
But I don’t care what they say, I’m in love with you
They try to pull me away but they don’t know the truth
My heart’s crippled by the vein that I keep on closing
You cut me open and I
Keep bleeding Keep, keep bleeding love

http://www.youtube.com/watch?v=sF84pIhP5UM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar