tisdag 11 december 2007

The legendary Ms. Britney Spears!




Ja vad ska man säga? Hon är tillbaka. och fulare än nånsin! haha :) Nä nu var jag elak.. Sorry Brittan! Men ärligt talat, vad har hon på sig!? Passar inte riktigt till den kroppen hon har nuförtiden. Nån storlek större kanske skule funka lite bättre?
Har laddat ner hennes nya skiva och jag måste säga att jag tycker den är rätt okej. En del bra partylåtar är det i alla fall :)

I’m Miss American Dream since I was 17
Don’t matter if I step on the scene
Or sneak away to the Philippines
They still gon' put pictures of my derrière in the magazine
You want a piece of me?
You want a piece of me...
I’m Miss bad media karma
Another day another drama
Guess I can’t see the harm
In working and being a mama
And with a kid on my arm
I’m still an exceptional earner
And you want a piece of me

I’m Mrs. Lifestyles of the rich and famous
You want a piece of me
I’m Mrs. Oh my God that Britney’s Shameless!
You want a piece of me
I’m Mrs. Extra! Extra! this just in!
You want a piece of me
I’m Mrs. she’s too big now she’s too thin
You want a piece of me

Ja det är ju sant...

Nu är jag ledig i fem hela dagar! :) Underbart skönt! Ska verkligen njuta!
Idag har jag varit uppe sen 04.45! Så jag tänkte sova en stund nu. Så jag orkar vara uppe ikväll. Imorgon ska jag tvätta och dammasuga och sen bara slappa!

Kom snart tillbaka! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar