måndag 1 december 2014

Första december

Det känns galet att december redan är här! Detta året har verkligen gått sjukt fort och jag kan knappt fatta att Ellen blir åtta månader nu i december! På första december förra året gick jag in i graviditetsvecka 22 och såg ut såhär:

IMG_7973[10] IMG_7970[11]

Tänk så mycket som kan förändras och hända på bara ett år. Nu ser jag fram emot en december med en massa mys och en riktigt bra avslutning på detta året. Sedan kommer jag känna mig redo för 2015 som definitivt kommer bjuda på en hel del skoj!

Självklart har vi idag öppnat första luckan i Ellens fina julkalender som hon fått av mormor:

20141201_145243 20141201_145218

Igår var det ju första advent och även avslutning på babysimmet. Ellen var på extra bra humör och tyckte det var jättekul. Hon plaskade och sprallade för fullt. Hon fick även sitt första diplom. Lilla duktiga hjärtat vad du har utvecklats under denna höst! ♥

Efter babysimmet, när det började skymma, gick vi in till stan där julskyltningen var i full gång. Vi såg Lucian och hennes tärnor och gick runt i stan, tittade lite i stånden och  på alla ljus och dekorationer överallt. Så himla mysigt! När vi kom hem igen drack vi glögg och åt lussebullar och pepparkakor. En perfekt första advent för oss! ♥

img1417367842724

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar