torsdag 30 oktober 2014

40 graders feber

Nu är det verkligen längesedan jag skrev sist. Anledningen är främst att jag har varit sjuk. Väldigt sjuk. Det började i torsdags kväll. Jag fick ont i kroppen och sedan lite feber. Febern steg på fredagen men höll sig under 39 grader. Jag orkade ta hand om Ellen osv. På lördagen däremot var den uppe på över 40 grader och jag var sängliggandes hela dagen + söndagen. I tisdags kväll var jag feberfri och vaknade även upp utan feber igår. Och den har sedan dess hållit sig borta.

Andreas var världens bästa pojkvän och tog hand om mig så bra. Jag fick frukost på sängen, han lagade god mat, tvättade, var och handlade och Ellen ville då köpa rosor till mig sa han. Mina älskade 

Jag och Andreas fick såklart ställa in vår helg, min present till honom. Som tur är gick det att boka om till nu i helgen istället. För nu är jag frisk. Jag har hosta och känner mig fortfarande lite svag i kroppen, men i övrigt mår jag bra. Ser verkligen fram emot en mysig helg med min stora älskling 

2 kommentarer:

  1. Usch och fy!!Jag var med så sjuk i vintras, inget roligt alls.
    Ett under att Andy och Ellen inte blivit smittade. Håller tummarna att det förblir så med!
    Hoppas ni får en mysig weekend tillsammans!!!
    Massa kramar!!

    SvaraRadera
  2. Så skönt att du e bra nu. Se nu till att njuta i helgen och ta hand om varandra ��

    SvaraRadera