onsdag 14 maj 2014

Anställningsintervju

Idag har jag faktiskt varit på en anställningsintervju! En tjänst jag mest “bara sökte” och inte alls trodde jag skulle bli aktuell för. Jag blev väldigt förvånad när dom ringde i förra veckan och ville boka in en intervju. Först trodde jag dom hade missat att jag hade skrivit att jag var gravid och planerade att vara föräldraledig från mitten av april. Men nej det hade dom inte missar. Om jag blir aktuell för tjänsten så löser vi det då. Så nu är det bara att vänta och se vad beskedet blir. Det var över 300 sökande, sex stycken skulle intervjuas, och jag var en av dom. Ja lite stolt blir man ju!

Ikväll har jag och Ellen haft middagsgäster. Malena, Sandra och Emilia har varit här och ätit ost- och skinkpaj med oss.

 

3 kommentarer:

  1. Tack för en super mysig kväll vännen!!
    Jag håller tummarna för dig!! ;)
    Stor kram till er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för sällskapet! Massa kramar ♥

      Radera
  2. Vad kul, då är de verkligen intresserade :-)

    SvaraRadera