onsdag 16 april 2014

New moon

Snart dags för film nummer 2 - New moon. Som, enligt mig, är bättre än ettan!


Efter promenaden idag med Sandra och Emilia är jag rätt öm i bäckenet, men känner tyvärr ingen skillnad i magen. Ibland känns det som det inte kommer komma någon bebis. Vi har blivit lurade! Sjukt, men det känns verkligen så ibland. Jag får en hel del konstiga tankar och känslor av att bara vänta och vänta. Känner inte riktigt igen mig själv ibland. Jag trodde inte att det skulle vara/kännas såhär att passera BF-datumet.

2 kommentarer:

  1. Finaste vän,du kommer fixa detta galant! Jag kan tyvärr inte säga att jag förstår dig, för jag blev själv överraskad att Emilia ville komma tidigare, MEN jag kan föreställa mig hur frustrerat det är.
    Min mamma sa idag: "Hon kommer föda påskafton för det är då alla äggen kläcks"
    Vi får se :)
    Puss <3

    SvaraRadera