onsdag 5 mars 2014

De senaste dagarna

Det blev visst dåligt med bloggande de senaste dagarna igen. Jag har helt enkelt haft ganska fullt upp.

I lördags tvättade vi bebis alla kläder, lakan och filtar. Andreas byggde ihop skötbordet och målade det vitt. Nu ska vi bara montera dit en låda också, sedan är det klart att ställas på plats för att invänta bebis. På kvällen var jag hos Sandra och Emilia. Vi åt god mat, myste med Emilia och tittade på Melodifestivalen.

I söndags var jag och Andreas på visning av nya radhus som ska byggas. På kvällen var vi i Malmö och tittade på Jesus Christ Superstar. Den var lite speciell jämfört med andra musikaler jag har sett, men jag är glad att ha sett den. Ola Salo som Jesus kändes klockren och även han som spelade Judas var väldigt bra.


I måndags var jag i Helsingör hela dagen med Sandra, Emilia och Louise. Vi lunchade, tittade lite i butiker och träffade folk som Sandra känner som såklart ville se lilla Emilia. Vi avslutade dagen med att köpa med oss lite fika och körde hem till oss.

Igår hade jag inget speciellt inplanerat förrän på kvällen då vi var på lasarettet för information/föreläsning om förlossningen och BB. Mycket intressant och roligt att få se bilder m.m. Nu kan vi nog inte bli mer förberedda tror jag! :)

Idag har jag och Andreas varit på gravidfotografering på förmiddagen. Det kändes bra och det ska verkligen bli spännande att se hur bilderna blev! På eftermiddagen hämtade jag upp mamma som varit och klippt sig. Vi körde till Höganäs, gick en promenad med Lady, tog en fika på ett nyöppnat café och sedan har jag varit hemma hos dom hela kvällen.

Ja där har vi en sammanfattning om vad jag sysslat med de senaste dagarna. Snart är det helg igen. Och på lördag väntar restaurangbesök och Mellofinal med gänget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar