måndag 25 november 2013

Hej måndag!

Jag upprepar mig ganska mycket känner jag, men återigen måste jag säga att helgen bara flög förbi! Vi har ändå hunnit med en del tycker jag. I lördags var vi ute en sväng och fick avklarat några ärenden innan Andreas skulle iväg och jobba. På kvällen slappade jag och godispåsen i soffan.
 
Igår var vi flitiga och städade hela lägenheten, bar ner ännu mer grejer till förrådet. Jag fattar inte hur det kan vara fullt igen!? Vi har ju knappt gjort annat än rensat, sålt, skänkt bort och kastat en jädrans massa grejer! Sedan blev det en tur till Råå där det var julskyltning. Där blev vi bara en kort stund då den tyvärr var väldigt tråkig. Ingen julmusik, inget julpynt, nej inte mycket till julstämning där inte! Vi fick desto mer julstämning hemma där vi började julpynta, lyssnade på julmusik och bakade lussebullar som blev supergoda!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar