torsdag 17 oktober 2013

Busy höst

Fredag imorgon och denna helgen har jag sett fram emot! När jag slutat imorgon kör jag och Andreas nästan direkt upp till Växjö för att spendera helgen hos Susanne och Micke. Vi har fortfarande inte sett deras nya lägenhet som dom flytta in i för snart 4 månader sedan. Men nu har vi äntligen hittat en helg då alla kunde!

Det känns som vi har något inplanerat nästan varje helg resten av året. I alla fall varannan då Andreas jobbar varannan. Galet men väldigt roligt också enligt mig! Det är mycket som ska hinnas med; höstmarknad i Höganäs, Halloweenmys med vännerna, bebisshopping i Ullared och eventuellt en SPA-helg med mamma. Sedan kommer ju julen och då ska det julbakas med tjejerna, mysas på Jul på Fredriksdal, vår årliga julmiddag med gänget, födelsedagsfirande (bl.a. min egen), julafton och nyårsafton. Ja det är mycket som ska hinnas med på 10 veckor!

2 kommentarer: