torsdag 18 juli 2013

Bus och mys

Igår kväll var jag och Andreas i Ödåkra och hälsade på hos denna charmiga (men trotsiga) tjej, och hennes fina föräldrar ♥ Vi satt ute på deras trädäck, åt grillad korv, drack hemmagjord flädersaft och hade det mysigt medans Liv busade och lekte i trädgården. Åh vad jag längtar efter ett eget hus nu! På sommaren är det verkligen guld värt! Tur nästan alla våra nära och kära bor i hus så vi kan njuta lite ändå.

Nu är jag på jobbet och gäspar. Jag längtar verkligen efter min semestervecka nu! Det ska bli fantastiskt skönt med sovmorgon och lediga dagar.  Jag jobba måndag-torsdag nästa vecka också,  sen är jag ledig i 10 dagar! Och kanske ofrivilligt längre än så om jag inte får vara kvar här efter juli. Har fortfarande inte fått besked på hur det blir...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar