tisdag 1 januari 2013

Välkommen 2013!

Äntligen ligger ett nytt år framför oss, redo att fyllas med en massa härliga upplevelser! Jag var SÅ redo att lämna 2012 bakom mig och ser väldigt mycket fram emot ett (förhoppningsvis) händelserikt 2013!

2012 var inte ett särskilt bra år för mig. Jag har inte mått dåligt, men inte så bra heller. Det känns som jag bara har gått i en bubbla och väntat. Oktober och November var värst. Jag hade inte mycket lust till någonting och dessutom slarvade jag onödigt mycket med kost och träning. Detta har såklart resulterat i för många onödiga kilon på kroppen. Att jag aldrig lär mig!? Men nu ska jag, som typ hälften Sveriges befolkning, (återigen) börja leva mer hälsosamt! Denna gången känner jag mig ordentligt motiverad så det kommer säkerligen gå bra! Jag har ju även ett bloggnamn att leva upp till… Blinkar

2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar