torsdag 4 oktober 2012

Bra dag!

Ja idag är jag på bra humör för jag har haft en mycket bra dag! Jag har varit och fixat naglarna så dom är fina igen. Jag valde att fortsätta med kortare, rundade eftersom jag trivdes mycket bra i det. Denna gången blev den en “höstig” färg som skimrar så fint. Jag är helnöjd!

IMG_4313 IMG_4317

Efter naglarna var klara körde jag till Maxi för att handla lite. Där möttes jag av en massa folk och aktivitet. Det var tydligen “kunden dag” idag så det bjöds på allt från godis och kakor till korv och annat gott runt om i hela butiken och den fanns en massa extrapriser och erbjudanden. Mycket trevligt! Jag passade såklart på att köpa med mig några kanelbullar också eftersom det är kanelbullens dag! Ska bli gott ikväll!

Men det bästa av allt med denna dagen är att jag fick ett telefonsamtal från ett bemanningsföretag som jag har sökt jobb på (internt) och ville boka in en anställningsintervju! Nu håller vi tummarna att det går vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar