måndag 23 juli 2012

Måndag

Då var det måndag igen och sommaren verkar äntligen ha kommit! Solen ska skina hela veckan och det ska vara 22-25 grader har jag hört. Lite tråkigt att jag jobbar alla dagar utom imorgon... men jag njuter ändå! Jag blir både piggare och gladare av solsken!

I morse var jag och Sandra på Indoorwalking. Usch vad det är jobbigt att träna på morgonen. Men det känns ju fantastiskt skönt nu efteråt att ha gjort bort det så jag bara kan slappa ikväll! Haha 

Igår var det också fint väder och jag lekte lite fotograf tillsammans med Susanne och Micke. Jag håller på att göra ett inlägg med en massa bilder från vår lilla fotosession men det tar sin lilla tid att fixa och trixa tills jag blir nöjd. Det dyker i alla fall upp under kvällen för nu hinner jag inte mer eftersom jag strax ska köra och jobba ett par timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar