måndag 18 juni 2012

Veckans vägning

Viktförändring: -0,4 kg
Total viktminskning (sedan 1 maj): -6,4 kg

Kvar till nästa delmål: 2,6 kg
Kvar till målvikt: 13,6 kg

Kommentar: Jag hade hoppats på minst -0,5 men jag är ändå nöjd. Det blev lite "otillåtet" under helgen, (bl.a. alkohol i lördags när vi var i Danmark). Det blir även ofta fler grönsak + proteindagar än rena proteindagar. Jag tycker det känns ganska tufft de dagarna jag bara ska äta protein. Jag äter så enformigt och har svårt att hitta saker att äta så jag blir mätt. Men jag kämpar vidare, och så länge det går neråt kan jag inte vara annat än nöjd!

4 kommentarer:

  1. Du är jätte duktig kära syster!!

    SvaraRadera
  2. Duktigt jobbat Anna....som vi brukar säga "ett minus är alltid ett bra minus" hehe!

    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja man får inte lov att bli besviken när det är ett minus, hur litet det än är ;) Kram!

      Radera