tisdag 19 juni 2012

Redo att skaffa barn?

Jag trillade in på denna sidan och tyckte det var ganska rolig och intressant läsning 

Hur vet man när det är dags att börja försöka skaffa barn? Hur känns det när man är redo? Tänk om man inte alls känner sig redo sen när bebisen kommer? Jag som aldrig gillat barn, tänk om jag inte gillar bebisen? Tänk om jag tycker det är jobbigt och tråkigt att ha barn? Tänk om den kommer fel, precis när jag fått ett nytt jobb.

Och hur gör man? Är det bara att sluta med p-pillrena eller? Kommer mensen som den ska och vad är ägglossning, hur vet man att man ägglossar? Hur ofta ska man ha sex och finns det några ställningar som är bättre än andra? Hur lång tid tar det egentligen? Och när är det egentligen bekvämast att vara tjock - på vintern eller på sommaren? Bör man försöka tajma sin graviditet med sin bästa väninna?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar