lördag 9 juni 2012

Ledighet är det bästa jag vet

Dags för lite uppdatering kanske. Här sitter jag och väntar på att maten ska bli klar och njuter av helgen. Trots tråkigt väder och obefintlig sommar är ledighet bland det bästa jag vet! 

Igår var det studenternas dag här i Helsingborg men jag märkte knappt av det eftersom jag jobbade. Vill dock passa på att slänga in ett GRATTIS till min lillkusin Felicia som tog studenten! Hade jag inte jobbat hade jag följt med och firat!

Annars händer det inte så mycket just nu. Jobbar på måndag igen, men är sedan ledig både tisdag och onsdag. Då ska det stooorstädas här hemma. Verkligen allt ska städas, rensas, sorteras osv. Så det kommer säkert ta både tisdagen och onsdagen. Ja jäklar vad rent och fint här ska bli!

1 kommentar:

  1. Kommer o stör dej någon av dagarna. Kram Jag har semester nu...../mama

    SvaraRadera