tisdag 12 juni 2012

Köksutsikt

Det blev Bodypump ikväll. Den nya releasen känns riktigt bra tycker jag. Och jag “fläskade" på” ordentligt med vikter så nu är jag riktigt mör i kroppen. Härligt! Jag och Sandra sa att vi måste försöka hålla igång och gå på Bodypumpen en gång i veckan nu i sommar så vi inte tappar allt vi byggt upp under dessa 5 månaderna. Imorgon ska vi ta en långpromenad, på torsdag har vi planerat in ett biobesök och på fredag blir det fotbollsmys. Hoppas nu Sverige vinner och plockar lite poäng!

Jag bjuder på tre alldeles färska bilder på vår vackra utsikt genom köksfönstret denna kväll. Nyputsade fönster dessutom!

IMG_2248

IMG_2249

IMG_2250

1 kommentar:

  1. Vilken underbar utsikt! Visst är det härligt med bodypump. Brukar köra det i kombination med spinning. Både trötta muskler och trött kropp. Härligt! :)

    SvaraRadera