onsdag 30 maj 2012

Onsdag

Jag har som sagt haft en mysig dag hos Sandra tillsammans med Malena och Noel  Angående det jag skrev igår kan jag säga att det känns bättre idag. Jag har fått prata ut med både mamma och pappa igår och Sandra och Malena idag. Jag vet att allt kommer bli bra till slut, men när jag skrev igår kände jag mig bara så besviken och frustrerad. Det kändes som vi bara står och stampar och inte kommer någon vart. Och att jag har väntat på att det ska kunna hända något i ca ett års tid nu och kände att jag orkar inte vänta ett år till! Nu vet jag dock att det förhoppningsvis kommer hända saker redan i höst. Den som lever får se... 

Ikväll var jag och Sandra på "Fuktionell träning". Det var cirkelträning idag och vi körde åtta olika stationer med varannan kondition och varannan styrka. Herregud så jobbigt det var! Det var tufft och vi tog i så vi blev yra och nästan kräktes! Men det är ju en underbar känsla efteråt så det är värt det!

2 kommentarer:

  1. Är säker på att allt kommer lösa sig vännen..varför skulle det inte göra det lixom..ni har alla förutsättningar för det trots lite längre väntan.Så fina bilderna blev..du får sj bestämma hur du vill glea..om du vill skicka dom via mail eller hur du vill göra :)Kramis

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra att du mår lite bättre! *kramar om*

    Sv: Jag vill gärna nå mitt viktmål till nästa sommar, men hoppas någonstans att jag ska vara så nära som möjligt redan till jul! Har ca 14 kg kvar, jag har alltså lyckats bli av med hälften av min övervikt...gissa om jag är rätt stolt för tillfället!

    Peppkramar till dig Anna!

    SvaraRadera