söndag 22 april 2012

I'm back!

Nu har jag inte bara fått klagomål från vänner och familj som tycker jag ska börja blogga mer igen, utan jag har även fått ett par kommentarer från några fina okända läsare som saknar mina inlägg. TACK snälla, söta ni! Jag blir faktiskt lite rörd av att det finns dom som tycker om att läsa det jag skriver och till och med finner det inspirerande! Jag erkänner att jag får lite dåligt samvete när jag uppdaterar dåligt, både mot er och mot mig själv. Jag vill ju skriva och ser detta som en slags dagbok och tycker det är jättekul att gå tillbaka i arkivet och läsa om exempelvis vad jag gjorde vid denna tiden för 1, 2 eller 3 år sedan. Så ju mer jag skriver och ju mer bilder jag lägger upp, desto roligare blir det ju att ha kvar och kunna läsa senare i livet.

Nu ska jag och Andreas strax köra till Perstorp där det idag är Livs tur att döpas. Jag tar med kameran så jag kan blogga om det sen! 

Kram på er ALLA mina fina läsare! 

3 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka. Nästan så man blev en smula orolig där en stund!

    Ser fram emot fler trevligt, roliga och peppande inlägg!

    SvaraRadera
  2. Wee! *ler*

    Det glädjer mig!
    När ska du börja med dina viktinlägg?
    From. nästa vecka då jälkar i det! Vi ska kämpa!
    Vi ska inte behöva ligga i vassen i sommar :)

    SvaraRadera
  3. Haha..vassen!??Inte behöver två så snygga tjejer göra det ;)Fina Ni!!

    SvaraRadera