tisdag 14 februari 2012

Happy Valentine's Day

Nej nu får det bli ändring på den här usla bloggerskan. Det har inte blivit mycket inlägg den senaste veckan och vad det beror på vet jag inte riktigt. Eller jo det vet jag nog. Jag tappade "stinget" och kände helt enkelt att jag inte hade någon lust att skriva. Jag har känt mig lite deppig den senaste veckan. Allt har känts ganska jobbigt. Men nu har jag kommit fram till att det hjälper ju inte att vara deppig/arg/sur/ledsen eller något annat för det blir inte bättre av det. Det förändrar inte situationen hur mycket jag än skulle vilja. Jag måste försöka att inte tänka på framtiden och istället leva här och nu. Det är väldigt svårt och jobbigt att försöka vara positiv jämt, men jag måste försöka. Någon gång måste det ju lösa sig. Frågan är bara när...

Vill passa på att önska er en glad alla hjärtans dag!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar