måndag 2 januari 2012

Rivstart 2012

Idag startade jag ett nytt försök att få en mer hälsosam kropp och livsstil. Mina huvudmål är att gå ner 10 kilo till sommaren (man måste sikta mot stjärnorna så når man förhoppningsvis trädtopparna), träna minst 3 gånger i veckan och få kontroll på mitt sockerberoende. Jag börjar med att ha godisförbud i ca 3 månader. Alltså inget godis alls fram till påsk! Popcorn och nötter i rimlig mängd är tillåtet som helgsnacks. Är jag bortbjuden är det okej att äta t.ex. efterrätt om det bjuds på det. Men inget godis! Känner jag ett jobbigt sötsug får jag ta till en frukt och/eller en kopp te (i värsta fall med lite honung i).


NU KÖR VI!

1 kommentar:

  1. Vi har nästan samma mål hihi! :) Kolla in min utmaning på bloggen så kan du vinna priser medan du når ditt mål ;D

    SvaraRadera