måndag 19 september 2011

Step burner

Denna måndagen är snart över och kommer aldrig igen. Jag har i alla fall haft en intressant dag på jobbet då jag fick hoppa in och vikariera för en av lärarna som var sjuk. Kändes sådär... Men ändå ett bra sätt att träffa eleverna.

Nu lyckades jag få en knapp timme över här hemma innan Sandra hämtar upp mig för att köra oss till Aktiverum, step burner står på schemat! Jag pratade förresten med min (blivande) PT för en stund sen. Vi bokade in ett möte om en vecka för att prata, planera, mäta, väga osv. Sen har jag tre gånger tillsammans med henne då vi ska träna. Hon var hur trevlig som helst så detta känns mycket bra! Hoppas hon ger mig de rätta verktygen så jag kommer få se lite mer resultat nu under hösten och vintern!

1 kommentar:

  1. vad kostar det med PT? :)
    www.bellabred.blogg.se

    SvaraRadera