söndag 25 september 2011

Fet och ful

Är det redan söndag? Denna helgen har gått alldeles för fort! Men snart har jag ju semester och är ledig i en hel vecka! SOM jag längtar!

Igår var det stor födelsedagsfest för Sandra! Det blev en lyckad kväll men jag lyckades glömma kvar min kamera på festen så jag kan tyvärr inte bjuda på några bilder idag.

Imorgon ska jag till gymmet direkt efter jobbet. Jag ska träffa min personliga tränare Annika! Nu jäääklar ska jag skärpa mig och kämpa på ordentligt så jag når mitt mål nån j*vla gång! Jag är så trött på att jag aldrig lyckas och trött på att se ut såhär och bara känna mig fet och ful!

2 kommentarer:

  1. Jobbar du ngt med den mentalabiten också? Låter som om du skulle behöva det...känslan av välbefinnande och att man är "vacker" kommer inte per automatik med att kilona rasar..

    SvaraRadera
  2. Du e lixom inte ett dugg ful...tvärtom ser du vital och riktigt fräsch ut!;)
    Jobba m den mentala biten och var måttful. Extremer lönar sig aldrig.

    SvaraRadera