söndag 21 augusti 2011

Sun(ny)day

Jag har haft en skön och slapp helg med många timmars sömn. Imorgon och tisdag ska jag vara i Lund och nu börjar eleverna! Jag är nervös men förväntansfull.

Inatt steg jag upp 3.15 för att skjutsa Susanne och Micke så nu är dom på väg till the U.S. Efter att ha lämnat av dom körde jag hem och fortsatte sova. Jag tog även med mig Lady eftersom mamma och pappa har varit borta över helgen. Nu har vi precis kommit hem från en långpromenad i det härliga vädret! Jag tror visst sommaren bestämde sig för att göra en comeback med 22 grader och sol idag!

I kväll ska jag och Andreas till Olympia och kolla på allsvensk fotboll med laget som ligger först (HIF) mot laget som ligger sist (HBK). Känns som chansen att det blir mål är stor! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar