fredag 15 juli 2011

Första semesterdagen

Vilken bra start på semestern jag har haft! Började dagen med att fixa naglarna hos Robertina och jag blev lika nöjd som vanligt! Jag har gått till henne i över ett år nu. Ja jag är beroende! :)

Efter naglarna var fina igen mötte Andreas upp mig i stan och vi åt lunch tillsammans. Mysigt! När vi hade ätit klart och Andreas var tvungen att gå till jobbet började det regna så jag gick hem och placerade mig i soffan för att avnjuta fantastiska Beyoncé. (Tittade på en konsert med henne som jag har på DVD). Lika bra som alltid! Jag slumrade till på soffan och vaknade av att regnet smattrade mot rutorna och att jag var hungrig. Så jag fixade lite mat och satte sedan på en film.

Ja ungefär så har min slappa fredag sett ut. Väldigt behaglig med andra ord! Vad har ni gjort idag? :)

IMG_6511

IMG_6505
Rosa fransk manikyr. I like! :)

1 kommentar:

  1. Tack för kommentar och lite stöttning/pepp!

    Härligt med semester! Har ni något inplanerat eller tar ni dagarna som de kommer?

    Vad fina dina naglar är hela tiden :) Hur ofta går du och fixar dem? Vad kostar det ungefär?

    Sommarhälsningar!

    SvaraRadera