fredag 17 juni 2011

Äntligen fredag!

Igår trodde jag det var fredag när jag vaknade så det kändes ju lite tungt när jag kom på att det bara var torsdag. Dagen gick dock fort och idag är det ju fredag på riktigt! Fredag innebär att jag slutade tidigt så även denna dagen har gått fort. Äsch alla dagar går så snabbt så jag hinner knappt med. Bara en vecka kvar till midsommar nu ju!

Efter jobbet var jag och fixade naglarna. Det blev vanlig fransk manikyr med lite dekorationer. Kändes lagom denna gången. Nästa gång blir det troligtvis råååsa :)

IMG_6405IMG_6412

Ikväll är jag ensam hemma eftersom Andreas jobbar till stängning. Får se om jag orkar hålla mig vaken tills han kommer hem. Vi hinner tyvärr inte ses så mycket nu under veckorna eftersom jag jobbar på dagarna och han ganska ofta på kvällarna. Men hans nya jobb är så mycket bättre än det gamla på olika sätt, så vi ska nog stå ut. Vi tänker båda två “pengar, pengar, pengar” och “spara, spara, spara” eftersom vi hoppas att vi ska kunna flytta till större boende till våren/nästa sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar