måndag 2 maj 2011

Linas matkasse

Måndag, ny vecka och ny månad. Idag har jag jobbat. Det har gått bra men jag var helt slut när jag kom hem. Min hjärna går på högvarv då det är mycket nytt och mycket jag vill/ska lära mig. Men det är kul!


Denna veckan har vi börjat med Linas matkasse. Vi kör en testvecka denna veckan för att se om det är något vi vill fortsätta med, och än så länge måste jag säga att vi är jättenöjda! Vi hade fått veta att maten skulle levereras mellan kl 17-22 ikväll, den kom 18.30 så det var bra för då var vi verkligen hungriga! Hoppas vi får den vid denna tiden i fortsättningen också.


En del av "grönsakskassen".


Maten tillagas.


Pannbiff med lök, kokt potatis och lingon. Mycket gott!

2 kommentarer:

  1. Det såg verkligen gott ut:)
    Är det vettigt det där "Linas matkasse"? Är det mycket man måste ha hemma innan, eller får man hem mycket plus recept osv?

    SvaraRadera
  2. Det såg verkligen gott ut! Är det vettigt det där "Linas matkasse"? Får man hem mycket av ingredienserna, eller ska man ha saker hemma från början? Får man med recept också?

    Kramen

    SvaraRadera