tisdag 5 april 2011

Vägning vecka 33

Viktförändring: -2,8 kg
Total viktminskning: -11,7 kg

Det blev 6 dagar på helfart och jag är mycket nöjd över resultatet. Igår började jag äta lunch. En lätt kycklingsallad. Jag kommer äta lunch nu när jag är på praktik, fram till påsk. Främst för jag känner att jag behöver den extra energi. Lever jag enbart på soppor får jag bara i mig ca 500 kalorier per dag och jag känner mig ganska slö och seg, vilket jag inte vill vara på praktiken! Sen tycker jag även att det känns jobbigt att hålla på med soppor när jag är där. Så jag tog beslutet att äta en sallad till lunch i fortsättningen, men fortfarande soppor till frukost och middag. Jag kommer såklart inte gå ner i vikt lika snabbt, men förhoppningsvis ganska snabbt i alla fall eftersom jag fortfarande får i mig lite kalorier.

3 kommentarer:

  1. Det är ju toppen att ha klarat 6 dgr trots allt! Jag tror personligen att det kan bli väldigt jobbigt att begränsa sig vad gäller maten när man väl börjar äta igen efter en lång tid på enbart soppa/shake. Så 1 vecka i taget låter fint tycker jag, och huvudsaken är väl trots allt att man går ner i vikt och behåller den där...inte att gå ner snabbast möjligt:)

    Vad är det för praktik du är på?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hämma inte din förbränning bara för att du vill gå ned snabbt i vikt. Du vill väl inte tappa vatten och muskler utan kroppsfett? Mer protein, mer fleromättat fett!

    SvaraRadera
  3. hej undrar lite om extravaganza. vad kostar det i veckan?

    SvaraRadera