måndag 11 april 2011

Måndag med nästan sommarvärme

Då har vi kickat igång denna veckan med. Tiden går så himla snabbt! Men just nu känns det bara bra tycker jag. Snart har även halva april försvunnit och det är bara 1,5 månad kvar till jag tar examen! :) Våren har i alla fall kommit ordentligt nu! Hela helgen var fantastisk och det underbara vädret har fortsatt även idag. Just nu visar termometern härliga 17 grader!

Ikväll ska jag till Xtravanganza på gruppträff och sedan träna i gymmet. Jag har lite träningsvärk från joggingturen i lördags men det är faktiskt inte så farligt som jag trodde det skulle vara.

Trevlig måndagkväll!

1 kommentar:

  1. Hon är en blandras från spanien. Hon fyller 4 i augusti och dom tror det är malteser i henne. Hon ser ut som en stor valp :)

    SvaraRadera