tisdag 8 februari 2011

Konstigt magont

Tisdag idag och jag har precis varit och haft gruppvägledning. Resten av dagen ska jag ta det lugnt, skriva lite på uppgifterna som ska in till skolan, men försöka vila mycket för jag mår tyvärr inte helt bra. Det är något konstigt med min mage. Jag har ett konstigt magont som jag inte känner igen. Jag har inte haft det förut och det vill inte ge sig, det kommer och går, (började redan i lördags). När jag låg i sängen igår och skulle sova började jag även känna mig lite illamående. Åh nej, snälla inte magsjuka! tänkte jag. Men det verkar inte vara det som tur är. Jag vaknade inatt strax efter 02.00 av att det värkte ordentligt i magen, det kändes lite som det brände. Så jag steg upp, tog en Ipren, värmde vetekudden i micron och somnade sen om igen. På förmiddagen idag har jag inte haft ont men nu börjar det komma tillbaka igen. Någon som vet vad detta kan vara?

1 kommentar:

  1. Gluten el laktos kanske... Skitsamma.

    Kan doktorn svara på efter lite rörtagning i armen. Annars kanske helt enkelt bara lite irriterande IBS? Besvärande men tämligen harmlöst.

    Kämpar du fortfarande mot normala viktfluktuationer?

    Må finast iaf!;)

    SvaraRadera