söndag 13 februari 2011

I was born this way

Swisch så var även denna helgen förbi och nu har även halva februari passerat. Hur kan tiden gå så fort???

Helgen har varit lugn och avkopplande. Min mage är bra nu och det känns skönt. Imorgon är det dags för gruppträff på Xtravaganza och även ett pass i gymmet. På tisdag ska jag och Andreas troligtvis ut på premiärjoggingtur. Jag har dock inte köpt nya skor än men ska se till att göra det mycket snart!

Har ni förresten hört Lady Gagas nya låt som släpptes i fredags? Klicka HÄR för att lyssna. Texten har en jättefin mening och ju mer jag lyssnar på den desto bättre blir den tycker jag.

I'm beautiful in my way
'Cause god makes no mistakes
I'm on the right track baby
I was born this way
Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track baby
I was born this way

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar