onsdag 19 januari 2011

Onsdag

Usch vad jag är trött! Hur gör ni som jobbar heltid för att orka? Jag är ju helt död när jag kommer hem på kvällen. Iofs så är det en viss skillnad mellan att praktisera och jobba. Min hjärna går ju på högvarv hela tiden och försöker lära sig allt och ta in så mycket som möjligt. Det blir lite skillnad när man jobbar med något som man kan och inte behöver lära sig nya saker hela tiden och tänka så mycket.


Och vilket resultat vågen visade imorse! -1,3 kg på bara 1 vecka! Så mycket har jag aldrig gått ner tidigare. Jag börjar undra om den visade fel förra veckan när det var +0,6 kg eller om den kanske visade fel idag. Ska bli spännande att se vad den visar nästa vecka. Jag vet att den är lite sisådär. Den visar kanske inte riktigt exakt och ibland, om jag flyttar på den visar den något hekto mer eller mindre. Den är inte helt pålitlig. Men samtidigt så väger jag ju mig på samma våg varje vecka så det är ju bara den jag går efter.

Strunt samma! Nu ska jag ta en lång, varm och skön dusch tänkte jag. Har känt mig trött och frusen hela dagen. Får hoppas jag inte håller på att bli sjuk...

3 kommentarer:

  1. Sv; så lite så :) Jag går på halvfart nu, gick på helfart 10 v och gick ner 21kg, jag har som mål att komma i en klänning som jag köpt stl. 42, så resultatet är en bit kvar, kanske 10-12 kilo till. Hur går det för dig?

    *peppar peppar* att du slipper bli sjuk, åkte på en rejäl förkyldning, fy så jobbigt. första passet idag på gymmet efter 2veckor sjuk ;( Puuh!

    SvaraRadera
  2. sv: Ja, det var riktit tungt mot slutet, hade ingen energi, jag körde för hårt med träning plus att jag rörde mig mycket i vardagen så det blev en lite överansträndperiod som jag ville slippa så började äta lite på en kaffefat, men mådde så illa, men tvingade i mig och efter ett tag så gick det bättre. Men som läkaren sa som jag träffade att det jag har gjort svält min kropp i 10 v, men för vilket pris?
    jag tappade så himla mycket hår, blev lite rädd men hudsaken är att det har blivit bättre, jag står still nu, gjort det ett tag, så jag ska i början av mars köra på helfart i 2v, för att få en liten spurt till. bästa valet jag har gjort på länge att sätta mig själv i första hand och ta hand om min kropp.

    Är ju jätte bra, det kommer du lyckas med lätt :) har du nå bra mattips&träningstips och dela med dig? :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen att du slipper bli förkyld. Mår äntligen lite bra efter en rejäl omgång. Sköt om dej älsklling... kram mama

    SvaraRadera