måndag 3 januari 2011

Nyårsafton 2010

Här kommer en bildbomb med bilder från vår nyårsafton!

IMG_5841

Först och främst; mina glittriga nyårsnaglar som jag kom på att jag har glömt visa här i bloggen. På bilden är det 1,5 vecka sen jag gjorde dom så jag har hunnit få lite utväxt.

IMG_5845

Till förrätt åt vi Toast Skagen

IMG_5848

Huvudrätten blev en mycket god och uppskattad fondue.

IMG_5871

Och till efterrätt: chokladpudding med vispgrädde och bär.

IMG_5849

Jag under middagen med vinglaset i handen ;)

IMG_5851

Efter middagen åkte tutorna fram och partymaskerna på! Haha :)

IMG_5856

IMG_5863IMG_5864

IMG_5867

Partypuss ;)

IMG_5881

Det började närma sig tolvslaget…

IMG_5895IMG_5896

Gott nytt år älskling!

3 kommentarer:

  1. Underbar kreation du har på dig, men e det chokladpudding? LIknar mer ngn bärsmilkshake...Kanskje låg kakaohalt...

    Och moset på toast skagen ser rätt kladdigt ut...

    Lite mer stadga kanske...

    SvaraRadera
  2. Till "Gordon": Ja det är chokladpudding. Ekströms. Med en klick grädde och några bär på. Hur menar du att chokladpudding ser ur då? Så har det iaf alltid sett ut när jag har ätit det.

    Jag vet att vår toast skagen blev lite rinnig men vad spelar det för roll?? Huvudsaken är väl hur den smakar och den var supergod!

    SvaraRadera
  3. Såå fina ni e söta du =)
    Har vatt så ledsen att jag inte va med er!! =(
    Puss puss

    SvaraRadera