torsdag 20 januari 2011

Hinna träffa vänner

Ikväll har jag haft Sandra här på besök. Det är sjukt att man kan ha så mycket att göra så man knappt hinner träffa sina vänner! Både jag och Sandra har alltså haft fullt upp den senaste tiden. Mycket annat på gång och sen har vi ju firat högtider osv. Men nu fick vi i alla fall några timmar att "catcha up" :) Vi bestämde även att jag ska följa med henne på Zumba på söndag. Jag har ju aldrig testat det och är väldigt nyfiken och sugen. Så det ska bli kul!

Fredag imorgon, underbart! På kvällen är vi bjudna till Malle och Tobbe. Vi ska bland annat börja planera lite inför min och Malles fest den 5:e februari. Trevligt värre! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen. Det är ju en dag imorgon också. En fullspäckad dag på praktiken. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar