tisdag 7 december 2010

Bloggen blir lidande

Jag vill bara berätta att bloggen kommer fortsätta vara dåligt uppdaterad ett tag framöver. Jag har väldigt mycket i skolan nu med uppsatsen och en ny kurs som börjar imorgon. Så jag känner att jag måste lägga all min kraft och energi på detta för att klara det.

Jag vill såklart inte att bloggen ska behöva lida pga detta, det känns jättetråkigt. Jag tycker ju om att blogga och jag önskar att jag kunde skriva flera inlägg per dag. Tyvärr så har jag inte tid och möjlighet till detta nu under ett par veckor framöver men jag kommer i alla fall fortsätta lägga upp Sunes jul varje dag och sen får jag se hur mycket mer jag får tid och ork till.

Hoppas ni förstår och hittar tillbaka hit sen...

4 kommentarer:

  1. Kämpa på Anna, det är snart över. Jag har varit här och stulit receptet på skumtomtefudge :) Såå himla goda. Tack för i lördags. Kram

    SvaraRadera
  2. Ta den tid du behöver för att klara skolan. Tids nog så har du all din fria tid som fritid. Hoppas du har det bara bra. Såg er inte i TV från Göteborg. Kram mama

    SvaraRadera
  3. hej, jag är 17 år och håller också på med xtravaganza och tänkte höra om du kör helfart eller halvfart?:) / Emelie

    SvaraRadera
  4. Till Emelie:
    Jag körde en månad på helfart i början men nu går jag på halvfart. Hoppas det går bra för dig och lycka till!

    SvaraRadera