måndag 1 november 2010

1:a november

Tänk att det redan är 1:a november! Det innebär att det är endast 52 dagar kvar till julafton! 7,5 veckor. Tiden går sjukt snabbt! Både september och oktober bara försvann. Och om mindre än en månad ska examensarbetet vara klart så nu gäller det att sätta fart! Ja jä*lar vad jag ska skriva på resultatet i veckan!

I och med att oktober är slut är även min oktoberutmaning över. Hur har det gått för er som antog utmaningen? Tyvärr måste jag erkänna att jag inte klarade den. Jag skyller på min jäkla (stukade) fot som aldrig verkar bli helt bra! Den har gjort så jag tappat motivationen lite, men jag ska verkligen ta nya tag nu i november.

Detta är vad jag han med fram till den 19:e när jag stukade foten. Efter det har jag endast gjort lite styrketräning här hemma.

40/50 km ska promenaras/springas/cyklas/simmas
12/10 träningspass ska utföras.
1/1 träningspass på minst 90 minuter.
2/2 yoga/meditations/avslappnings-pass ska utföras.
11/20 min sammanlagt i plankan, 2/10 min på tårna.
220/200 armhävningar, på knä eller tå.
220/200 situps.
200/200 knäböj.
200/200 höftlyft.

1 kommentar:

  1. Hallå där!

    Jag klarade inte heller hela utmaningen men jag skyller på att jag kom in sent.

    Läs hur det gick på min blogg och läs hur det gick

    SvaraRadera