torsdag 14 oktober 2010

Torsdag

Idag ska jag umgås med mamsen. Hon kommer hit efter 13.00 så nu ska jag vara effektiv i 3 timmar.

Jag kom på att jag helt har glömt bort att fixa en praktikplats! Det ska iofs inte vara klart förrän om 4 veckor, men det är ju lika bra att fixa det så fort som möjligt så man slipper ha det hängande efter sig.

Ikväll ska jag till Malena på homeparty med heminredning. Ska bli trevligt! Hittar jag något fint som inte är för dyrt ska jag unna mig det. Förresten, angående ansiktsbehandlingen (delmål 2) så kommer jag spara mina pengar och inte boka in någon. Utan jag kommer ändå få den (och mer!) i mitten av november då jag och mamma ska på SPA-helg i Polen! :)

Nej nu ska jag göra mig klar så jag kan ta tag i pluggandet sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar