fredag 15 oktober 2010

Snart är det fredagsmyyys...

Jag har varit vaken i 4 timmar nu och tycker jag har hunnit med en hel del! Det känns mycket bra måste jag säga. Och nu är det snart dags för lunch. Nästa vecka hoppas jag vara lika effektiv och förhoppningsvis få göra fler intervjuer. Ska även ringa och jaga en praktikplats och hoppas få det klart också.

I eftermiddag ska jag och Andreas ut i skogen och jogga/powerwalka igen! Det kommer bli en bra avslutning på denna "arbetsveckan". Sen är det bara hem och duscha, laga mat och mysa i soffan resten av kvällen.

2 kommentarer:

  1. Sv: Haha ja, det är vad de flesta undrar. Vad är det för juligt med vanliga vetebullar? Och jag förstår att det verkar tokigt. :) Men gott är det haha.

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag håller med dig, därför äter jag också med saffran i. :)

    SvaraRadera