måndag 25 oktober 2010

I ♥ shopping

Vilken härlig dag! Fast jag och mamma var effektiva när vi shoppade oss igenom Gekås, och nog kom jag därifrån med många bra fynd! Självklart ska ni få se när jag har packat upp (allt ligger fortfarande i påsarna) och hunnit fota.

Nästan direkt efter jag kom hem var det dags för det 12:e och sista veckomötet på Xtravaganza. Nu har vi ett uppehåll på en månad, sedan ska vi bara träffas varannan vecka. Jag har tänkt skriva ihop en... ja vad ska jag kalla det... en utvärdering om hur jag tycker det har varit, hur det har gått osv.

Nu sitter jag och tittar på Svenska Hollywoodfruar som började idag! Hoppas dom kommer visa från när vi var på Maria Montazamis mammas vernisage och Marielle köpte en tavla av henne! :)

Andreas kom precis hem så nu är det väl dags att packa upp och visa min shopping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar