söndag 31 oktober 2010

Huvudvärk

Min söndag har inte varit så bra tyvärr. Jag fick huvudvärk igår och somnade med det i hopp om att det skulle gå över. Tyvärr vaknade jag upp idag och huvudvärken var fortfarande kvar. Jag åt frukost och kände att den  bara blev värre och värre. Till slut hade jag så ont så jag blev tvungen att lägga mig i sängen igen. Drog ner persiennerna och försöka stänga ute allt ljus och ljud. Tog två panpdil och efter ett tag blev det tack och lov bättre. Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt och inte gjort något alls i princip. Har varken haft ork eller lust att göra något.

2 kommentarer:

  1. Inge kul med skallebank inte =/
    Förresten..hur har du gjort för att inte skriva din vikt utan bara att du vill gå ner 23 kg??
    Emma

    SvaraRadera
  2. Vill inte göra dig onödigt nervös, men kanske ska du gå och kolla upp det om det håller i sig...?


    När man mixtrar med vikt o diet reagerar kroppen på många sätt; sömn är a och o, det vet du nog...

    Behöver inte va Hortons el aneurysm, men skallebank indikerar alltid att ngt har rubbat homeostasen i kroppen s a s...Typ elektrolyterna...


    ;)

    SvaraRadera