torsdag 2 september 2010

Världens nyaste IKEA

Sämre uppdatering leder till färre besökare. Som väntat. Men vad gör det när jag vet att dom bästa är kvar? Make some noise! ;)

Hoppas ni förstår att när jag är i skolan hela dagarna har jag inte möjlighet att skriva mer än ett eller två (ibland kanske inget) inlägg per dag. Jag kommer självklart hålla er uppdaterade med hur allt som har med Xtravaganza och viktminskningen att göra. I höst ska vi skriva våra examensarbeten och jag ska skriva själv. Detta innebär att jag kommer tillbringa mycket tid hemma och lite på biblioteket så då ska jag nog kunna hålla bloggen vid liv.

Imorgon har jag skola på förmiddagen och sen ska skynda mig tillbaka till Helsingborg för att träffa mamma. Vi ska besöka nya IKEA. Världens nyaste IKEA öppnade igår här i Helsingborg! :)

2 kommentarer:

  1. Hejsan! La precis till din blogg i bloglovin. Försöker läsa lite och sådär, men hur går du ner i vikt? Går du på nån speciell diet?

    SvaraRadera