måndag 13 september 2010

Upptrappningsvecka

Idag  började min upptrappningsvecka och jag har ätit maaat! :) Det var mycket gott! Det blev kesella, hallon/blåbär och lite linfrön till frukost, kyckling och sallad till lunch, lax och sallad till middag och två mellanmål. I skolan åt jag ett äpple och lite nötter som mellanmål och en VLCD-soppa till mellanmål här hemma. Egentligen ska jag äta bara VLCD-soppor till mellanmål, 2-3 st/dag men jag valde att inte äta det i skolan idag pga. att det blev lättast så. Både jag och min mage har mått bra så det har inte varit några problem.

Ikväll har jag varit på gruppträff på Xtravaganza. Lika intressant och lärorikt som vanligt. Imorgon väntar ett pass i gymmet och efter det lite plugg här hemma.

Viktminskningen för förra veckan blev ju som jag skrev tidigare -1,3 kg. Har alltså gått ner 7 kg på 4 veckor. Det känns mycket bra! Jag hade hoppats på 8 kg, men 7 kg är helt okej. Nu återstår att se hur mycket jag kommer kunna gå ner i veckan när jag äter mat. Jag hoppas på ett snitt på 0,5 kg/vecka. Det vore toppen!

4 kommentarer:

  1. gud vilken bra blogg, denna kommer jag fortsätta att följa, jag håller också på med att få ordning på min vikt och kropp, du kanske blir min inspirationskälla :) måste fortsätta läsa, hihi men du ta chansen och var med i min tävling där man kan vinna ett unikt armband, allt du behöver göra är att motivera varför just du ska vinna, lycka till! :)och vad bättre kunde bli, en ny kropp och nya smycken, inte illa ;) http://thedarkbeauty.blogg.se/2010/september/vinn-ett-armband.html

    SvaraRadera
  2. beundrar dig som orkar hålla igång! :) och grattis till viktminskningen!

    SvaraRadera
  3. GÖÖÖÖÖTTTTT! Då blir det snart milrundan igen! KRam kusin

    SvaraRadera
  4. Tycker du är fantastiskt duktig. Mycket trevlig blogg också. Kram moster.

    SvaraRadera