lördag 4 september 2010

IKEA-shopping

Tyvärr hittade vi inga fina gardiner så vi får vänta och se om vi hittar några en annan dag. Vi ska renovera lite i köket nu i höst (börjar kanske redan nästa helg!). Jag känner i alla fall att jag verkligen vill ha nya gardiner då. Men än så länge är det ingen panik.

Det blev i alla fall en runda på IKEA idag igen :) Vi kom därifrån med lite smågrejer även denna gången, bl.a. dessa söta kökshanddukarna:

Visst är dom fina? Jag kunde inte låta bli! :)


Vi har även bestämt oss för vilket bord och stolar vi ska köpa sen när köket är klart:


Ser kanske inte superbra ut på bild, men i verkligheten är det mycket snyggt!

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag måste säga att du har en riktigt intressant blogg! Jag skulle gärna vilja att vi lägger till varandra på bloglovin, påså sätt får vi mer besökare ;*

    Direktlänk:
    http://www.bloglovin.com/sv/blog/1955096/modellinglove/follow

    SvaraRadera
  2. Snygg blogg du har och jätte intressant :) Skulle vara skoj om vi lade till varandra på bloglovin :) på så sätt får vi båda mer besökare :)

    Direktlänk:
    http://www.bloglovin.com/sv/blog/1955096/modellinglove/follow

    SvaraRadera
  3. Svar: Tack så mycket :).

    De där kökshanddukarna är verkligen supersöta! Har haft mina ögon på dem ett par gånger när vi varit på IKEA :).

    SvaraRadera