söndag 5 september 2010

Skolan är igång igen

Söndag idag och det är en ganska vanlig söndag med tvätt och plugg. Det är så fint väder ute även idag att jag måste se till att ta en promenad senare. Det kanske blir en kvällspromenad med älskling innan solen gått ner.

Nu ska jag läsa i mina kursböcker. Det känns fortfarande konstigt att ha börjat skolan igen, men denna hösten kommer troligtvis bli en bra höst. Vi ska ju göra våra examensarbeten. Självklart är uppsattsskrivande både roligt och jobbigt och klart det kommer finnas stunder av ångest och liknande. Men mestadels tror jag detta kommer bli en bra höst! Dock inte bara pga. skolan. Jag har mycket roligt inplanerat och dessutom tappar jag ju kilo efter kilo! :) Imorgon kommer veckans viktresultat!


Välkommen vackra höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar