onsdag 8 september 2010

Paket

Var och hämtade ut två paket idag, ett från H&M och ett från Ellos. Tyvärr var sporttoppen och träningsbyxorna från H&M alldeles för stora och skorna för små så det ska jag skicka tillbaka och byta till mindre/större storlekar. Skorna var jättefina förresten!

Beställningen från Ellos är jag mycket nöjd med! Allt satt nästintill bra redan, trots att jag tog en storlek mindre än vad jag hade tidigare. Endast en tunika ska skickas tillbaka för den satt inte snyggt och var för bred. Jag visar er kanske mer av mina inköp en annan dag. Eller så kanske jag börjar med "dagens outfit" lite då och då nu när jag börjar känna mig mer bekväm med min kropp och utseende. Vi får se. Då får ni se lite mer av mig också. Ansiktet bakom dataskärmen liksom ;)

Nu ska jag strax köra och hämta upp Sandra och sen ska vi som sagt övningsköra. Hon är så nervös inför morgondagen stackarn. Klart man är det, det hör ju till. Jag kommer själv ihåg hur nervös jag var men det gick ju bra ändå!

1 kommentar:

  1. Jaha du, skicka efter är alltid ett vågspel, man måste vara beredd på att skicka tillbaka. Men det är ju inga problem nuförtiden, annat var det förr..... hälsa Sandra och önska henne lycka till imorgon. säg till att hon tar det lugnt så går det bra. synd att hon inte har en sådan som du o susanne hade tillgång till som gör att man inte kan ellet har lust att hetsa upp sej. hörs /mama

    SvaraRadera