onsdag 22 september 2010

Massage är guld värt

Massagen var underbar! Massören på Samres är verkligen duktig. Jag saknar att gå på massage hos henne en gång i månaden (som jag gjorde när jag jobbade där). Den gjorde nästan underverk för mina axlar och nacke.

Jag glömde faktiskt att äta mellanmål vid 12.00. Jag skulle ju äta det innan jag skulle på massagen men jag glömde helt bort det. Inte bra. Jag skyller på att jag inte är van vid att äta så ofta. Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och ev. ett mellanmål till! Det känns som jag äter jämt och den känslan gillar jag inte...

Nu har jag i alla fall precis ätit lunch. Kyckling, sallad och en klick sås gjorde på bl.a. turkisk yoghurt (10%). Jag är så glad över att jag får äta turkisk yoghurt för det innebär att jag kan göra tzatziki, vitlökssås och annat gott!

Nu måste jag plugga en timme innan Andreas kommer hem och vi ska köra och handla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar