fredag 10 september 2010

Fredagkväll

Idag har jag hunnit med att rensa lite ur mina garderober + byrå. Jag slängde lite i alla fall. Men lär få rensa mer senare allt eftersom jag går ner i vikt. Men det gör jag så gärna :)

Har nästan precis kommit hem från att ha övningskört med Sandra. Vilka skitgrejer hon blev kuggad på! Helt sjukt vilken tjurig surgubbe hon fick köra upp med! Till och med henne körskolelärare blev sur och tyckte det var överdrivet! Jaja, bara att ta nya tag och ladda för nästa uppkörning!

Imorgon ska jag och Andreas på hundutställning på Sofiero! :) Jag kommer smälta av alla söta hundar! Gud vad jag längtar efter en egen liten lurvig sak!!


JA, tack!

2 kommentarer:

  1. du har väl en som älskar dej över allt annat. just nu i varje fall. jämför henne o hur hon är o se sedan på alla neravlade hundar på utställning. vissa är ok men många är inte ok. ibland är det ok med en bladis. träffade en samma sort i viken idag som var året äldre men en superläcker cocketpoo. du får inte se några sådana på sofieroo imorgon. kram mama

    SvaraRadera
  2. hundaaar e bäst!! :D Men dom e lite dyra i drift och man ska verkligen akta sig för att ta fel sorts hund, d v s en hund som man inte klarar av. :P

    lycka till med viktminskningen!

    SvaraRadera