lördag 21 augusti 2010

Kommentarer

Tack så mycket alla fina människor som skriver så snälla och peppande kommentarer! Jag blir lite rörd :)

Jag måste lyfta fram en kommentar extra mycket:

Hittade din blogg i förrgår och har nu läst igenom massor. Måste säga att du ger mig jättemycket inspiration att själv klara min viktnedgång. Har själv på två år gått upp cirka 20kg och jag fattar inte hur jag kunnat släppa det, och inte inse tidigare att det bar iväg åt fel håll. Kämpar själv för fullt just nu, med mål att känna mig trygg i bikini nästa sommar. Det går långsamt med din blogg peppar massor :)


Tack Liz! Kommentarer som din ger mig ännu mer motivation och peppar extra mycket! Jag känner att jag gjorde ett bra val när jag valde att dela med mig av min viktresa till er läsare genom bloggen. Nu när så pass många människor läser varje dag känner jag mig lite skyldig att jag måste fixa detta, jag får inte ge upp! Ni fina läsare sporrar och peppar mig och det är jag mycket tacksam över! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar